Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום ממומן בגוגל PPC ניהול קמפיינים .

לפרסום שיביא לכם יותר לקוחות השאירו פרטים!

קידום ממומן בגוגל?

אם שאלתם את עצמכם כמה חיפושים יש בגוגל כדאי שתדעו שבכל שנייה יש כ- 40 אלף חיפושים שונים מכל העולם ובכל יום ממוצע החיפושים בגוגל עומד על שלוש וחצי מיליארד חיפושים!
כדי לגרום לאתר שלכם להיות ממוקדם במקומות הראשונים יש ליצור מחקר מילים קפדני ואיכותי כך שהאתר יופיע בחיפושים הרלוונטיים וימשוך אליו מבקרים ותנועה.
על כל חיפוש של מילה או ביטוי כלשהו, העסק שלכם יכול להופיע במודעות של גוגל בראש או בתחתית עמוד תוצאות החיפוש – הדבר תלוי בתוכן הדף ובנראות שלו, לכן חשוב לשמור קלוונטיות ותוכן איכותי באתר כדי שגוגל יראה בכם כאתר אמין ואיכותי שעונה לצרכי הלקוח.
 
ההבדל בין קידום אורגני לממומן?
קידום אורגני מאפשר לכם לקבל תנועה לאתר ללא תשלום, אך הוא דורש השקעה מרובה של כתיבת תוכן, לינקים וקישורים נוספים, זהו תהליך איטי שעשוי לקחת המון זמן.
קידום ממומן לעומתו מאפשר להופיע במקומות גבוהים ברשימת החיפוש ללא צורך בשקעה מרובה, בנוסף ניתן להחליט על סוגי פרמטרים שונים להיכן ולמי תופיע המודעה.
 
במידה ויש לכם דף נחיתה או אתר מושך וממיר, פרסום ממומן בגוגל היא הדרך המהירה והיעילה ביותר להביא אליו רוכשים פוטנציאלים.

פרסום יעיל עם תוצאות מיידיות!

תעזרו לאנשים שמחפשים אתכם להגיע אליכם בקלות

קמפיין חיפוש

קמפיין חיפושים מבוסס על ביטויים שאותם אנשים מחפשים ולאחר מכן רואים את העסק שלכם בתוצאות החיפוש באזור המודעות בחלק העליון או התחתון של דף תוצאות החיפוש. זו היא הדרך המהירה ביותר לקבל לקוחות חמים שרוצים לסגור.

רימרקטינג

קמפיין רימרקטינג ממוקד לאנשים אשר ביקרו באתר שלכם. גוגל יודעת לזהות את אותם הגולשים ומציגה להם באנרים של העסק שלכם באתרים אחרים במטרה להחזיר אותם לאתר שלכם, לבצע פעולת הרשמה, רכישה או השארת פרטים.

קמפיינים שונים

בנוסף ל-2 האופציות הנפוצות בשוק, אנחנו משתמשים בכל ארסנל השיווק שגוגל נותנת לעסקים ומגדילים את ה-ROI של הקמפיינים שלנו ע"י שימוש בקמפיינים ב-GMAIL, יוטיוב, אפליקציות וGOOGLE PLAY, קמפיין קניות לחנויות, קמפיין לוקאלי ועוד...

גוגל אוהב אתכם רק אחרי שכל השאר אוהבים אתכם קודם.

כל מה שחשוב לדעת על פרסום ממומן בגוגל PPC

שיטת הפרסום המפורסמת ביותר בגוגל היא PPC, ראשי תיבות של PAY PER CLICK. בעברית פשוטה – שלם על כל לחיצה. מה זה אומר? לאחר הגדרת הקמפיין שלכם בגוגל, בן אדם מחפש ביטוי כלשהו ורואה את המודעה שלכם בראש העמוד. מכאן הוא יכול ללחוץ על המודעה או להמשיך לדפדף או ללחוץ על מודעה אחרת. במודל של PPC אתם משלמים רק על אלו שלחצו על המודעה שלכם. מה שהופך את המודל לשיטה מעולה כי אתם משלמים רק עבור אותם האנשים שנכנסו לאתר שלכם.

איפשהו בעבר הלא כל כך רחוק, כאשר בעל עסק שהרגע פתח את הדלתות או בדיוק השיק מוצר חדש, האפשרויות שלו לפרסום היו די מוגבלות והיה לוקח זמן עד שהוא היה מתחיל לראות תוצאות אם בכלל. ב- 23 לאוקטובר, שנת 2000 השיקו גוגל את מוצר הפרסום ששינה את כל חוקי המשחק, ה- Google AdWords. מכאן כל בעל עסק שהרגע פתח או השיק מוצר חדש היה יכול תוך שעה אחת בלבד כבר להיות מפורסם ולהתחיל לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים!

הרבה בעלי עסקים מתחילים את החישוב של תקציב הפרסום שלהם לפי כמה הם מוכנים להוציא על פרסום או כמה הם חושבים שצריך להוציא או כל מני החלטות לא רציונליות אחרות. כאשר אנחנו ביוביז מתמקדים אך ורק בדבר אחד – ה- CAC שלכם – עלות רכישת לקוח, כלומר כמה עולה לעסק שלכם לסגור לקוח חדש. הפרמטר השני הוא מה המקסימום (אם יש כזה) לקוחות שאתם יכולים לשרת בחודש? מכאן תוכלו להבין מה התקציב פרסום המקסימלי שלכם.

לדוגמא אם אתם סוכן נסיעות שמוכר חבילות נופש ליוון. הרווח הגולמי שלכם על כל חבילת נופש שאתם מוכרים הוא 1200 שקל וכל לקוח קונה בממוצע 1.5 פעמים בשנה. ז"א שכל לקוח שווה לכם 1800 שקל בשנה. מתוך 1800 שקל יהיה הגיוני שתסכימו לשלם כ-400 שקל עבור לקוח סגור. במידה ואתם סוגרים לקוח אחד מתוך כל 5 פניות שאתם מקבלים, זה אומר שהעלות לליד שאתם מוכנים לשלם היא 80 שקל. מכאן, אם עשיתם קמפיין גוגל ואתם יודעים שמתוך כל 100 מבקרים בעמוד הנחיתה 3 משאירים פרטים אז העלות לקליק שאתם מוכנים לשלם היא בממוצע  2.4 שקלים.

יש לכם עוד שאלות?

בואו נשב ונדבר, הקפה עלינו!

עם צוות UBIZ אתם תמיד בידיים טובות!

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו