Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיווק בפייסבוק באינסטגרם ביוטיוב SMO .

לפרסום שיביא לכם יותר לקוחות השאירו פרטים!

שיווק ברשתות חברתיות ?

עידן האינטרנט הפך את השימוש ברשתות החברתיות לחלק מחיי היום יום שלנו, אנו מתעדכנים בנעשה אצל חברינו, משתפים את מה שעבר עלינו במהלך היום, צורכים מידע והמלצות מקבוצות שונות בתחומי עניין שונים ואף עוקבים אחרי מפורסמים או אנשים שכלל איננו מכירים על מנת להתעדכן בחייהם. 

המידע שהרשתות החברתיות אוספות עלינו במשך שנים במהלך השימוש בהן הוא פשוט עצום, מי אנחנו, מי החברים שלנו, מה אנחנו אוהבים ומה לא. תכלס הן כבר יודעות עלינו כמעט הכל, כל המידע האישי הזה הפך את השיווק ברשתות חברתיות לכלי עוצמתי וחלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. 

באמצעות שיווק ברשתות החברתיות ניתן למקד את הפרסום ללקוחות הרלוונטיים ביותר, למוצר או השירות שלנו, אלו שבסבירות הגבוהה ביותר יהפכו ללקוחות הבאים שלנו.

פרסום ממוקד שקולע בול!

לידים איכותיים שהופכים ללקוחות משלמים

פרסום בפייסבוק

עם מעל מליארד וחצי משתמשים בעולם ומעל חמש וחצי מליון משתמשים בישראל, זו היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. פרסום בפייסבוק הוא חובה בכל קמפיין שיווקי רציני פשוט כי כמעט כולם שם.

פרסום באינסטגרם

חברת הבת של פייסבוק. ממוקדת בעיקר לטלפונים ניידים ומבוססת תמונות וסרטונים קצרים. עם פופולריות הולכת ועולה פרסום באינסטגרם יבטיח הגעה לקהל שמגדיר את עצמו כצעיר ועדכני יותר.

פרסום ביוטיוב

רשת היוטיוב מגיע לצופים בגילאי 18 עד 50 הרבה יותר מכל רשת טלוויזיה, בכל דקה משתמשים מעלים כ-300 שעות של תוכן חדש, 59% מהאנשים מעדיפים לראות סרטון מלקרוא מאמר. אז תגידו לי אתם האם כדאי לכם לפרסם ביוטיוב?

פרסום בטיקטוק

כאשר אנחנו מדברים על שיווק, הפלטפורמה בה אנחנו משתמשים לא באמת משנה כי כל כמה שנים היא תשתנה. היום טיקטוק תופס יותר ויותר תאוצה ולכן שיווק דרך הרשת הזו חשוב ביותר לכל עסק שקהל היעד שלו נמצא שם!

הסוד להשגת יתרון, הוא קודם כל להתחיל

כל מה שחשוב לדעת על שיווק ברשתות חברתיות

התשובה היא כן! כל עסק חייב להיות נוכח ברשתות החברתיות. אולי לא כל הרשתות אבל בהחלט חלקם.

העסק שלכם קיים כדי לשרת אנשים או לענות על צורך מסוים הקיים לאנשים אחרים (או חברות). כמו שכבר אמרנו, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים 24/7 ברשתות החברתיות ובעזרת שיווק נכון אתם יכולים להגיע אליהם בקלות ובעלות נמוכה!
 
בגדול ישנם שלושה יתרונות משמעותיים לפרסום העסק שלכם ברשתות החברתיות:
  1. תוצאות מיידיות – לאחר הרצת הקמפיין, התוצאות מגיעות באופן מיידי, לכן שיטת פרסום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או יוטיוב היא השיטה המועדפת על הרבה עסקים.
  2. אפשרויות מיקוד מעולות – אפשרויות המיקוד שלכם הם כמעט אינסופיות לכן בכל עסק יש להבין כמה שיותר טוב מי הקהל יעד שלכם כדי להגיע לפרסום היעיל ביותר.
  3. קלהי יעד דומים – lookalike – אחת מן האפשרויות המדהימות של פייסבוק היא לקחת את הלקוחות הקיימים שלכם ולפרסם לאנשים בעלי אינטרסים דומים אשר יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים. השיטה עובדת בצורה נפלאה ונחשבת לאחת מן השיטות היעילות ביותר בתחום הפרסום.

אם לנסח את זה בצורה הכי פשוטה, שיווק ברשתות חברתיות מסתכם בפיתוח ויישום אסטרטגיית שיווק אשר תעזור לעסק שלכם להגיע למטרות שלו בזמן הקצר ביותר. ללא תכנית עבודה ואסטרטגיה ברורה אתם תהיו כמו סירה ללא רב חובל בלב האוקיינוס ולא תדעו לאן לכוון והאם הגעתם ליעד מכיוון שמלכתחילה לא הצבתם מטרות ברורות לשיווק של העסק שלכם.

אמנם שיווק ברשתות חברתיות הוא רק חלק משיווק העסק אבל זה הוא חלק חשוב ביותר!

 

כאשר מדברים על פרסום ממומן ברשתות חברתיות הדבר החשוב ביותר הוא מחקר קהלי היעד ובניית אסטרטגייה נכונה. 

בניית אסטרטגיה
תהליך בניית אסטרטגיית שיווק מורכב מכמה צעדים פשוטים:

  1. מטרת על – שיפור תמידי של ה-ROI
    הצבת יעדים ברורים תוך כדי מיקוד ב- ROI של העסק. בכל מה שנוגע לשיווק, הדבר היחיד שצריך לעניין אתכם כבעלי עסקים, הוא מה ה-ROI שלכם או בשם המלא Return On Investment. בעברית מדובר על המושג החזר השקעה ובעולם השיווק הדיגיטלי מדובר על היחס בין הרווח לעלות הפרסום. כלומר אם השקעתם 300 ש"ח על פרסום בפייסבוק, מה שהביא למכירות ב-800 ש"ח בעסק שלכם ועלות המוצרים הייתה 200 ש"ח אז הרווחתם סה"כ 300 ש"ח (לאחר הורדת עלויות המוצר ועלויות הפרסום). לכן ה-ROI שלכם הוא 1 או 100%.
  2. מחקר קהלי היעד
    מכיוון שרשתות כמו פייסבוק נותנות לנו כלים למקד את הפרסום לפי גילאים, מין, מיקום, אינטרסים של אנשים, מצב סוציולוגי, מקום עבודה ועוד קריטריונים רבים כדאי מאוד ליצור כמה שיותר פרסומות מותאמות לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם ולהשקיע יותר תקציב בפרסומות עם התוצאות הטובות ביותר.
  3. מחקר מתחרים
    אחד הדברים החשובים והקלים ביותר הוא לעשות מחקר מתחרים כדי לראות מה עובד להם ומה חסר להם ולעשות את אותו הדבר אבל קצת יותר טוב. היתרון בפרסום ברשתות חברתיות הוא שאנחנו יכולים לראות מה אנשים מגיבים ומה טוב להם או מה חסר להם ולפי זה לקחת החלטות המעצבות את האסטרגייה השיווקית והופכות אותה לעוד יותר יעילה.
  4. עיצוב ובניית הפרופיל העיסקי
    הרבה עסקים מפספסים פרט מאוד חשוב והוא השקעה בעמוד הפרופיל של העסק. כל עוקב או לקוח פוטנציאלי, לפני הכל יכנס לעמוד הפרופיל הראשי ומרגע זה הוא מיד צריך להבין את עיקר העסק, יחד עם קריאה לפעולה.

כמובן שבסופו של יום כל עסק צריך לשאול את עצמו כמה עולה הפרסום ברשתות חברתיות והאם הוא יכול להרשות זאת לעצמו? אז התשובה היא כן! לא משנה מה התקציב שלכם, ניתן להתחיל בתקציב נמוך כדי להתחיל לקבל לקוחות ראשונים מרשתות חברתיות ולאחר מכן בהדרגה לעלות את התקציב.

יש לכם עוד שאלות?

בואו נשב ונדבר, הקפה עלינו!

עם צוות UBIZ אתם תמיד בידיים טובות!

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו