Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבלוג שלנו...

איך להפיק סרטון יוטיוב מקצועי?

יוביז הפקת וידאו יוטיוב לעסקים

יוטיוב הוא למעשה מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם מבחינת היקף החיפושים בו. לא רק שהוא מאפשר לכם לקבל חשיפה, הוא מאפשר לכם גם העברת מסרים בצורה ויז‘ואלית. גם החיפושים בגוגל מציגים לכם תוצאות מיוטיוב ויש קשר בין הקיום ביוטיוב לבין התוצאות של גוגל. אך הפעם לא באנו בשביל לדבר אתכם על למה כדאי להשקיע ביוטיוב; אם אתם קוראים שורות אלו אתם בוודאי מבינים את חשיבותו של יוטיוב ככלי שיווקי, לכן נשים את הדגש על הפקת סרטון יוטיוב מקצועי.

להלן כמה נקודות חשובות שיש להקפיד עליהן:

  1. קחו בחשבון את קהל יעד – עליכם לאפיין היטב את קהל היעד שאליו אתם רוצים לפנות וזה כמובן תלוי במוצר/שירות שאתם מוכרים. עליכם לדבר בשפה השיווקית המתאימה. השפה השיווקית היא לא רק המילים, הניסוחים וטון הדיבור אלא גם כל הפרטים הוויז‘ואלים, משפת הגוף והלבוש שלכם ועד לסביבה בה תצלמו את הסרטון.
  2. תכננו את המסרים שתרצו להעביר – בסרטון אתם רוצים להעביר מסרים שיווקים. אלו צריכים להיות המסרים השיווקים התואמים את האסטרטגיה השיווקית שלכם, הדברים שתרצו להדגיש. למשל אם מה שמבדיל את המוצר שלכם מהמתחרים הוא קלות השימוש בו, זהו המסר השיווקי שתרצו להדגיש בסרטון.
  3. חישבו על קונספט – לאחר שאתם יודעים לאיזה קהל יעד אתם פונים ומה הם המסרים שתרצו להעביר, חישבו על הקונספט של הסרט (זהו הרגע שבו צריך לגלות יצירתיות). זהו יכול להיות סרטון המתאר את המוצר ותכונותיו; סרטון המדגים את השימוש במוצר; סרטון העורך השוואה בין המוצר לבין המתחרים; סרטון המראה לקוחות מספרים על חווית השימוש; סרטון המשלב הומור או כל רעיון יצירתי אחר שיש לכם ומשרת את המטרה. אל תשכחו שאתם לא מפיקים סרט עלילתי, אלא סרטון אשר צריך להעביר מסרים בצורה מהירה ויעילה!
  4. צילום איכותי – זה נכון שבאמצעות טלפון נייד ניתן לצלם סרטי ווידאו באיכות גבוהה. אך עליכם לקחת בחשבון את יציבות המצלמה, זוויות הצילום, התאורה וכל הפרטים אשר יבטיחו סרט באיכות גבוהה. צילום לא מקצועי ישדר מסר של חברה לא רצינית.
  5. איכות הקול – אם אתם רוצים להעביר מסרים מסוימים חשוב שהם שמעו בצורה ברורה. למשל תתקשו להעביר את המסרים בסרט אשר צולם במקום פתוח והמיית הרוח הנושבת אינה מאפשרת להבין בבירור את הנאמר.
  6. עריכת ווידאו – סביר להניח שלא תצלמו בשוט אחד לכן חשוב לבצע עריכה מקצועית אשר תדע לצרף את כל החלקים לכדי סרט אחד רציף עם חיתוכים במקומות הנכונים ומעברים חלקים. אולי תרצו להוסיף כתוביות, כותרות, קריינות וכל מיני אפקטים.

הפקת סרטון ליוטיוב דורשת התמחויות שונות ולכן כדאי להעדיף לעשות אותו באמצעות אלו אשר מתמחים בנושא, יודעים לפתח תסריט, לצלם, לערוך, לשלב אנימציות ולהביא לכם סרט מוצלח ואיכותי אשר יכול לבלוט מעל המתחרים.

השאירו תגובה

הירשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תעשו לנו לייק

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו