Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבלוג שלנו...

קידום אתרים אורגני

יוביז בנייה וקידום אתרים אורגני

אתרי אינטרנט הם חלק חשוב בפעילות העסקית ועבור עסקים מסוימים הם למעשה תכלית העסק. אך כמובן שאתרים הם רק צעד אחד של המשוואה וללא תנועה של גולשים אין להם הרבה ערך. על מנת שתוכלו למכור או להשיג את המטרות של האתר אתם צריכים שמישהו יראה אותו – אתם צריכים קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים אורגני מתרכז בשיפור הנראות של האתר בתוצאות החיפוש. כאשר אנו מדברים על חיפוש אנו חושבים בראש ובראשונה על גוגל, הלא הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר. אך בהחלט ישנן פלטפורמות אחרות בעזרתן ניתן לנתב תנועה אל האתר. קידום אתרים אורגני משתמש בטכניקות שונות על מנת לקדם את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בפלטפורמות השונות ולהזרים תנועה לאתר.

כל אחד מאיתנו עושה שימוש בגוגל ובוודאי מכיר את דף תוצאות החיפוש אשר יכול להחזיר אלפי תוצאות. בזכות האלוגריתם של גוגל אנו בדרך כלל מוצאים את מבוקשנו בתוצאה הראשונה או באחת מאלו שאחריה. נדירים הם המקרים שבהם נעבור לדף התוצאות השני. המסקנה היא די ברורה – אם תרצו לקבל תנועת גולשים עליכם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות.

אבל איך עושים זאת? בשביל זה אנחנו כאן

מנוע החיפוש של גוגל אינו מחליט באופן רנדומלי על סדר התוצאות, יש לו אלוגריתם הכולל מערכת של התניות הקובעת את סדר התוצאות. תהליך החיפוש לוקח שנייה, אך במהלכה מנוע החיפוש מבצע אינספור פעולות אשר מטרתן היא להציג עבור המחפש את התוצאה המתאימה ביותר לצרכיו. לצורך כך האלוגריתם של גוגל בוחן גם את האתר וגם את מאפייני החיפוש ומנסה לענות על צרכיו של המחפש בצורה הטובה ביותר.

התפקיד שלנו הוא לעזור לגוגל לזהות ולאפיין את האתר שלכם בצורה האופטימלית, על מנת שידע לקשר בין שאילתות החיפוש אל האתר שלכם. אפיון נכון של האתר יאפשר לגוגל להפנות אליכם את הגולשים הנכונים; אלו הם הגולשים אשר עשויים למצוא עניין באתר שלכם ולבצע בו פעולות כמו רכישה והרשמה.

אך מנועי החיפוש בוחנים היטב את האתר ולוקחים בחשבון מאות שיקולים, כולל מהירות האתר, התאמתו למדיית הגלישה, שפת האתר, השיוך הגאוגראפי ועוד אינספור מאפיינים. הכל במטרה לספרק לגולשים תוצאות חיפוש אמינות ואיכותיות.

התפקיד שלנו הוא לוודא שהאתר שלכם יהיה ידידותי עבור מנוע החיפוש ועבור הגולש. לצורך כך נשתמש באינספור שיטות אשר יגרמו לגוגל להעניק דירוג גבוה לאתר שלכם ובכך לקדם אותו גבוה במעלה תוצאות החיפוש. קידום אתרים אורגני הוא השקעה לטווח ארוך וחשוב לעשות אותו כבר בתחילת הדרך. רבות מפעולות הקידום נעשות ברמת האתר עצמו ושורות הקוד, לכן ישנו יתרון לביצוע קידום אתרים אצל חברה אשר מתעסקת גם בהקמת אתרי אינטרנט. כך תוכלו להבטיח שהאתר נבנה בהתאם לדרישות של מנעולי החיפוש.

השאירו תגובה

הירשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תעשו לנו לייק

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו