Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבלוג שלנו...

בחירת תבניות וורדפרס

wordpress וורדפרס לעסקים בניית אתרים יוביז

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר בעולם וישנם אינספור אתרי אינטרנט אשר בחרו בממשק זה. וורדפרס מאפשר לנו להשיק אתר אינטנרט בצורה מהירה תוך שימוש מינימלי בכתיבת שורות קוד. יש פחות צורך בידע טכני ולכן ניתן גם להוזיל את העלויות של פיתוח האתר.

מה שהופך את השימוש בוודרדפרס לקל במיוחד הן התבניות העיצוביות אשר ניתן להלביש על האתר, ובכך לקבל עיצוב מוכן באופן מיידי. ישנו מגוון אדיר של תבניות בהן אתם יכולים להשתמש, רבות מהן חינמיות, אחרות בתשלום.

כמובן שתוכלו לפתח את התבנית בעצמכם (באמצעות בוני אתרים), אך רוב בעלי האתרים בהחלט יכולים לקבל מענה כמעט מושלם, ואחרים אף יגידו מושלם, בעזרת התבניות המוכנות. השימוש בתבניות מוכנות מאפשר לנו לבנות את האתר במהירות, גם אם איננו מומחים לבניית אתרים.

תבניות חינמיות לעומת תבניות בתשלום

כולנו אוהבים דברים חינם ובמקרה של וורדפרס בהחלט ניתן לקבל תבניות חינמיות ברמה עיצובית גבוהה. אך זה די מאתגר ליצור אתר בעל עיצוב ייחודי באמצעות תבניות חינמיות, מהסיבה הפשוטה שיש להן אלפי הורדות ואינספור אתרים המשתמשים באותן התבניות. התבניות החינמיות מאפשרות לכם רמה מסוימות של קסטומיזציה, אך בגדול אתם די מוגבלים מבחינת אפשרויות העיצוב.

לעומתן יש לכם את התבניות בתשלום. אלו הן אינן תבניות אשר עוצבו עבורכם באופן אישי ובהחלט תמצאו אתרים אחרים אשר בחרו להשתמש באותן התבניות. אך מכיוון שהן בתשלום ישנם פחות משתמשים לכל תבנית ואתם כן יכולים לשמור על רמה מסוימת של מקוריות. כמו כן התבניות בתשלום מאפשרות לכם רמה גבוהה יותר של קסטומיזציה.

אם אתם מוגבלים בתקציב, או מעוניינים בסך הכל בבלוג, כדאי לכם לבחור את התבניות החינמיות. בדרך כלל הן גם קלות יותר לניהול.

מטרת האתר

בעת בחירת התבנית יש לקחת בחשבון את מטרת האתר. תבנית היא לא רק עיצוב גראפי אלא גם פונקציות המוטמעות בעיצוב. למשל אם אתם רוצים אתר שבו הגולשים יכולים להירשם, לכתוב תגובות, למלא טפסים… עליכם לבחור בתבנית המאפשרת זאת. קחו בחשבון גם את הנישה שלכם, הרי ברור שהמבנה העיצובי עבור אתר של משרד עורכי דין יראה שונה מהעיצוב של אתרי למכירת נעלי נשים או בלוג בנושא אומנות.

בהזדמנות זו ניתן לציין שישנן פונקציות אשר תוכלו להטמיע באתר באמצעות תוספים שונים, אך תמיד עדיף שהפונקציות יהיו חלק מהתבנית.

התאמה למובייל

חשוב מאוד שהאתר שלכם יתאים עבור גולשי הסלולר. מהבחינה הזו כל אתרי הוורדפרס הם אתרים רספונסיביים המותאמים לסלולר. אך בכל זאת כדאי שתבדקו כיצד הן מתנהגות בסלולר, הן נראות אחרת בממשק הווב ויתכן שתעדיפו תבנית זו או אחרת על פי התנהגותה בסלולר.

מה עוד צריך לבדוק

כאשר אתם בוחרים תבנית, זה פחות או יותר כמו חנות אפליקציות. תוכלו לראות דירוגים וחוות דעת של משתמשים אשר התנסו בתבנית וכדאי לשמוע מה הם אומרים, דבר שמשום מה רבים מתעלמים ממנו. כמו כן שימו לב שהתבנית עברה עדכון בחודשים האחרונים, אחרת ישנו סיכוי גדול שיש בה באגים וליקווי אבטחה.

השאירו תגובה

הירשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תעשו לנו לייק

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו