Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבלוג שלנו...

בניית אתרים לעסקים

Web design software

בניית אתרים – בעידן הקורונה אי אפשר בלי זה

תקופת הסגר והבידוד החברתי מגבירה אצל אנשים את ההבנה שאינטרנט הוא לא רק מותרות אלא זירת התרחשויות אמיתית. כבר לפני כעשור טענו שאם אתה לא שם אתה לא קיים, והיום זה הוכח באופן סופי. בניית אתר מנכיחה אותך גם בימים שבהם אתה לא יכול להיות נוכח בצורה פיזית בגלל הגבלות או חששות של אנשים. זו הדרך היחידה של אנשים למכור ולקנות וגם לצרוך מידע, וזה המקום היחיד שבו לפעמים אנשים נפגשים לדבר, לשמוע הרצאות, לקבל עדכונים ואפילו לעבור בדיקות ולקבל תוצאות וייעוץ רפואי. אינטרנט כבר מזמן אינו מקום שבו צורכים בידור וחדשות או עורכים קניות. אנחנו משתמשים בו כקשר שלנו לעולם ולכן בניית אתר אינטרנט משרתת כל כך הרבה צרכים ומטרות.

המטרות העסקיות שלכם באינטרנט

בניית אתרים לעסקים היא הדרך הטובה ביותר למכור שירותים ומוצרים, אפילו יותר מאשר המדיה החברתית. הסיבה העיקרית היא שבמדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק וכל אתר אחר שמארח אתכם אין לכם שליטה על מה שמורת לכם להעלות. אתם תלויים לחלוטין בחוקי המקום שמארח אתכם ואתם צריכים לפרסם שם בהתאם לתעריפים ולאפשרויות שהם מציעים לכם. נכון שאם תבנו אתר משלכם תצטרכו גם את המדיה החברתית, אבל לפחות תהיו חופשיים לעצב ולהחליט בדיוק מה צריך להיות ולא להסתפק בכללי הקהילה של פייסבוק או טוויטר ולציית רק להם. מהאתר שלכם תוכלו לשתף ממילא כל קישור של מוצר או תוכן שייראה לכם נכון לפלטפורמה חברתית זו והשליטה המוחלטת בחנות תהיה רק שלכם.

איזו שיטה טובה לבניית אתר?

אם תשאלו כל חברה לבניית אתרים תגלו שהם ימליצו לכם במיוחד על בניית אתר וורדפרס. הסיבה העיקרית היא שבהתפתחות הטכנולוגית של האינטרנט התקבעו כמה שיטות ומערכות ניהול תוכן שנחשבות לפופולריות בגלל הקוד שבו כותבים אותן והן הרבה יותר נוחות להתאמה לכל צורך ומטרה. בכל בניית אתרים וורדפרס לוקחת בגדול בגלל היעילות שלה והקלות שבה מנוע החיפוש גוגל סורק את כל האתרים שבנויים בה. זאת הרי המטרה העיקרית של כל מי שרוצה אתר – שמנועי החיפוש יאהבו את האתר שלו ויקדמו אותו בצורה טבעית וטובה. וורדפרס היא אכן מועדפת ככל הנראה גם בגלל העלויות הסבירות שלה לכל כיס, ולכן מתכנתים ובוני אתרים רבים מעדיפים בניית אתרים בזול במערכת ניהול זו.

מהם היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס?

וורדפרס אפשר ללמוד לבד והיא נחשבת לידידותית למשתמש ולמנהל התוכן של האתר. אמנם, זה לא מומלץ להשקיע זמן וכסף להתחיל ללמוד תכנות והקמת אתרים בשיטה זו, אבל להבין את העקרונות אפשר בהחלט. כמו כן, כמערכת ניהול אתר היא נחשבת למאוד קלה ואינטואיטיבית ואפשר להקל עוד ולהוסיף תוספים שעושים לכם את העבודה. כבר הזכרנו את העובדה שהיא נבנתה בקוד פתוח, ולמי שלא מבין בבניית אתרים חשוב רק לדעת שזה אומר שלא משנה מי בונה לכם אתר ומי תכנת, כל אחד יכול להצטרף ולהוסיף וללטש ולשנות ולעדכן את האתר שלכם בעתיד. אתם לא כבולים לאף חברה ולאף מעצב. כמובן שרצוי לשמור על עקביות ולהמשיך לעבוד עם אותם אנשים שתכננו ובנו לכם את האתר, כי הם אפיינו את הצרכים והמטרות שלכם ויודעים הכי טוב איך לשדרג. אבל גם אם לא, אינכם חייבים להרגיש כבולים לאף אחד וזה הדבר הכי טוב שיש בוורדפרס שעליכם לדעת.

מהן עלויות בניית אתר חנות או בניית אתר תדמית?

יש מטרות שונות לכל מי שבונה אתר לעצמו. זה יכול להיות אתר לחנות הדיגיטלית שלו וזה יכול להיות אתר תדמית שהוא בונה כנותן שירותים או כמי שרוצה שימצאו אותו ואת החומר עליו. בכל מקרה, העלויות מתחלקות בין קניית דומיין בארץ או בחו"ל, שלא חייבת להיות יקרה במיוחד, מחיר בניית אתר על ידי מתכנת, מחיר האחסון של האתר אצל ספק השרת שלכם, וכן עלויות של עיצוב מיוחד אם תרצו להוסיף מישהו שייתן את הטאץ' העיצובי שלו, כמובן כותב תוכן שיכתוב לכם לאתר את התוכן לפי כל כללי קידום ובניית אתרים בצורה נכונה למען גוגל, והעלות האחרונה היא קידום ממומן או אורגני שתצטרכו לעשות אחר כך כדי לקדם ולפרסם את המותג והשירות שלכם.

בניית אתרים מחירון

לא חייבים לשלם עשרות אלפי שקלים לכל אתר והצעת מחיר שייתנו לכם ואפשר גם בפחות. בכל מקרה, חשוב לדעת כי בניית אתר בזול יכולה להיות בהחלט, אולם כאשר המחיר זול מדי ואינו מפרט לכם בהצעת המחיר מה תקבלו ואיך ייראה ויתפקד האתר, מומלץ לבקש הצעת מחיר נוספת כדי להשוות. יש לדעת כי מומחים שונים יציעו לכם מחיר בניית אתר שישתנה משמעותית לפי השירותים שהם מציעים לכם והליווי שהם ילוו אתכם גם הלאה. הרי תרצו להוסיף מוצרים ותכנים ולעדכן את האתר שלכם מדי פעם, וחייבת להיות התייחסות לכך.

התאמה לכל מכשיר ושימוש

נקודה חשובה נוספת שעליכם לוודא שאתם מקבלים מחברת בניית אתרים שבה תבחרו היא שהם ישימו לב שהאתר שלכם יתאים לכל מכשיר שבו גולשים, בעיקר לטלפונים סלולריים ולא רק מחשבים. הסיבה העיקרית היא שרוב הלקוחות והאנשים גולשים באינטרנט דרך הטאבלטים והטלפונים שלהם, וכל עיצוב של אתר חייבת לקחת זאת בחשבון. קוראים לזה בניית אתרים רספונסיביים משום שהם מגיבים למכשירים השונים שמהם גולשים בהם. כמו כן, דעו כי בטלפונים סלולריים שונים רואים אחרת כל אתר ולכן רצוי שהאלמנטים העיצוביים והטכנולוגיה של התכנות יתחשבו בכך ולא יעמיסו כל מיני מאפיינים יצירתיים מדי שיילכו לאיבוד בדרך לטלפון של לקוח פוטנציאלי. הוא בוודאי לא יתרשם מכך שאינו יכול להיכנס לקנות את המוצר שאתם מציעים ויגלוש הלאה לחנות של המתחרים שלכם.

איך לבחור חברת בניית אתרים?

כל חברת בניית אתרים שתבחרו חייבת לספק לכם חבילת שירותי בסיס שבלעדיה אתם פשוט לא במקום הנכון. ראשית, חובה לבדוק תיק עבודות ולוודא שאתם באמת מתחברים לסגנון ולרעיונות שלהם. תיק עבודות מגוון וטוב גם ייתן לכם השראה לבחור את האתר שלכם. כמו כן, רצוי לקחת חברה שיודעת את ההבדל בין סוגי האתרים. בניית אתר מכירות גדול ואינטנסיבי אינה דומה לשירות של בניית אתרים לעסקים קטנים, שהם מאוד קטנים בהיקף שלהם. זה דורש לא רק ראייה אחרת אלא גם כמה שיותר אפיון נכון והתאמה אמיתית לצרכים שלכם. העיצוב של האתר שלכם מותנה גם בהבנה נכונה של המיתוג שלכם ושל מטרת האתר. כמו כן, חשוב לדעת כי שירותי בניית אתרים אינם מסתכמים רק לאחר בניית אתר לעסק. יש ללוות אתכם גם הלאה לצורך קידום האתר שלכם בדרכים שונות ולעדכן אותו אחת לכמה זמן.

היקף הפעילות קובע מחיר אתר

לכל אתר מטרה משלו, וכשמחפשים רק בניית אתרי תדמית שבהם תוכלו להציג את העסק והמטרות שלכם בדרך הטובה ביותר, תוכלו גם להבין טוב יותר את התמחור משום שהוא נשען על האינטנסיביות של השירותים שתצטרכו. אתרי תדמית אינם זקוקים לעדכון תכוף למשל, זאת בניגוד לשירות בניית אתרי וורדפרס לעסקים, שבהם מחליפים מחירים ומוסיפים מוצרים ועונים ללקוחות הרבה יותר מאשר באתר סטטי. מחירון בניית אתרים כאלה יהיה בהתאם ועליכם לבחור לפי חבילת השירותים שתוצע לכם.

השאירו תגובה

הירשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תעשו לנו לייק

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו