Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבלוג שלנו...

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים לעסקים וורדפרס יוביז משרד פרסום

אם לעסק שלכם אין עדיין אתר אינטרנט, או שאתם מעוניינים לפתוח עסק אינטרנטי או אתר לכל מטרה אחרת, בניית אתרים בוורדפרס היא הפתרון אשר עשוי להתאים עבורכם. ישנן פלטפורמות שונות לצורך בניית אתרים, אך בניית אתרים בוורדפרס מסתמנת  אחת מהאפשרויות האטרקטיביות ביותר.

אנו בחברת יוביז מתמחים בבניית אתרי וורדפרס לעסקים ולקוחות פרטיים. אצלנו תוכלו לקבל שירות מלא הכולל:

אפיון האתר – תכנון הקונספט לאתר בהתאם לצרכים, המטרות השיווקיות, קהל המטרה ואופי העסק. זוהי עבודה הנעשית מול הלקוח על מנת לתאם ציפיות ולבנות אתר המתאים לצרכים של הלקוח.

עיצוב האתר – אפיון האתר הוא מפת הדרכים לשלב העיצובי. לאחר אפיון האתר אנו ניגשים לחלק העיצובי. בשלב זה אנו מעניקים ביטוי עיצובי לקונספט של האתר ובוחרים בעיצוב אשר מתאים למטרות השיווקיות ולחזון של האתר.

בניית האתר – במקביל לעיצוב הגראפי יש לטפל בהיבטים הטכניים של בניית האתר וכתיבת שורות קוד כאשר נדרש. זהו השלב שמגבש את כל ההיבטים השונים של פיתוח האתר ויוצר מהם אתר מעוצב, מהיר ונוח לשימוש.

היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס

  • ממשק ניהול נוח – קל ופשוט לנהל אתרי וורדפרס. גם אם אין לכם רקע וניסיון בתחום תוכלו בקלי קלות ללמוד כיצד לעשות זאת ולנהל בעצמכם את האתר. לאחר שנשלים עבורכם את בניית האתר תוכלו להמשיך ולעדכן אותו באופן קבוע ובהתאם לצרכים שלכם.
  • בניית אתר רספונסיבי – השימוש בפלטפורמות וורדפרס מבטיח לכם אתר רספונסיבי המתאים לגלישה מהמחשב, הסלולר או כל מדיה אחרת. יכולת זו היא חלק מהתכונות המובנות של וורדפרס והיא חוסכת לכם את הצורך לבנות אתרים מותאמים.
  •  
  • ידידותי למנועי החיפוש – פלטפורמות וורדפרס מציעה לכם אתר ידידותי למנועי החיפוש, דבר אשר יעזור לכם לשפר את מיקומו בתוצאות החיפוש. גוגל הכריזה בעבר כי אתרים רספונסיביים זוכים לדירוג גבוה יותר.
  • עלויות נמוכות – אלו אשר התנסו בפלטפורמות אחרות כמו WIX או SHOPIFY בוודאי נוכחו לדעת שישנן עלויות שנתיות גבוהות מאוד. בניית אתרים בוורדפרס אינה דורשת תשלום מנוי חודשי אלא אך ורק תשלום הדומיין ושרת האחסון. ישנם תשלומים אחרים שהם אופציונאלייים עבור תבניות עיצוב ותוספים.
  • מתאים למגוון מטרות – איזה אתר אתם רוצים לבנות? האם זהו בלוג אישי, חנות מקוונת, אתר נחיתה? בניית אתרים בוורדפרס יכולה להתאים למגוון סוגי אתרים ולענות על רוב הצרכים.
  • ידידותי עובר המשתמש – אתרי וורדפרס מגיעים עם ממשק משתמש נוח וידידותי למשתמש. העיצובים עשויים להיות שונים, אך המבנה הכללי של האתר הוא תמיד אותו מבנה ידידותי ונוח לשימוש שהמשתמשים מכירים.

בניית אתר אינטרנט מוצלח דורשת תחומי התמחות שונים הכוללים ידע בשיווק דיגיטלי, עיצוב, הרגלי גלישה, טכנולוגיות אינטרנט ועוד. ישנו יתרון לבניית אתרים בוורדפרס באמצעות חברה אשר מעמידה לצורך כך צוות שלם בו בעלי תחומי התמחות שונים המשלבים ידיים לצורך השגת התוצאה הטובה ביותר.

השאירו תגובה

הירשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תעשו לנו לייק

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו