Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניהול מדיה  חברתית .

לפרסום שיביא לכם יותר לקוחות השאירו פרטים!

ניהול מדיה חברתית

כדי לקחת את העסק שלכם קדימה, יש צורך בשיווק ישיר בכמה פלטפורמות שיווקיות.
הנוכחות העסקית שלכם ברשת תאפשר להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהציג את העסק שלכם בצורה איכותית ואמינה מול שאר המתחרים. ניהול נכון של מדיה חברתית זאת הדרך הבטוחה ביותר להשיג מועדון לקוחות אישי שמוזן מתוכן שוטף של העסק בכל ערוצי התקשורת.
בזכות הרשת החברתית יש את היכולת למקד את המודעות לקהל יעד רלוונטי ככל שאפשר, וכך המודעות יפורסמו לאנשים ספציפיים שעם תהליך נכון יהפכו ללקוחות פוטנציאליים.
ניהול שוטף כולל בתוכו – כתיבת תוכן, בניית קו גרפי אחיד, מענה מהיר לפניות, שיווק ממומן ואורגני בכל ערוצי התקשורת, מעקב אחר מתחרים, בניית אסטרטגיה שיווקית ייחודית.

ניהול יעיל מניב תוצאות מיידיות!

הסוד לניהול נכון, הוא מתחיל בסדר וארגון

כל מה שחשוב לדעת לגבי ניהול מדיה חברתית

תכלס, זו השאלה הכי מעניינת, כמה יעלה לבנות אתר?

התשובה לשאלה הזו לא כל כך פשוטה. אתר מורכב מאלמנטים רבים והמון אפשרויות, ממש כמו בגד טוב נתפר במיוחד למידות הלקוח, אתר שלא הותאם ספציפית ללקוח לא יוכל לייצג כלפי חוץ את אופי העסק ואם נמשיך את אותה אנלוגיה יראה כמו בגד גדול או קטן מדיי.

עלות בניית אתר אינטרנט לעסק מושפעת ממספר פרמטרים עיקריים כמו:

  • סוג האתר – עמוד נחיתה מנצח , אתר תדמית מעוצב בעל לעסק בעל מספר עמודים או אתר חנות אונליין הכולל קטלוג מוצרים ואפשרות סליקה.
  • פלטפורמה – בניית אתרים בפלטפורמות שונות אם בקוד פתוח או בקוד סגור דורשות כמות עבודה שונה ומספקות אפשרויות שונות לבניית האתר. הפלטפורמה הפופולרית בעולם כיום היא וורדפרס המבוססת על קוד פתוח. ישנן פלטפורמות רבות נוספות כמו WIX, שופיפיי, מג'נטו ועוד עליהן מתבצעת בניית אתר עסקי. 
  • פונקציות מיוחדות – האם בניית האתר העסקי דורשת הוספת פונקציות ורכיבים מיוחדים לאתר מעבר לאפשרויות האתר הבסיסי?
 
התבלבלתם מכל המושגים? אנו ב UBIZ מתמחים בבניית אתרים מקצועיים לעסקים במחירים הוגנים ומשתלמים.

אחרי שכבר הבנו שכל עסק צריך אתר, הגיע הזמן לבחור את סוג האתר שאתם צריכים.
השאלה שצריכה להישאל היא, מה מטרת האתר? מה התוצאה הרצויה שהאתר אמור להשיג עבורכם?

לדוגמא:
אם התוצאה הרצויה היא רכישת המוצרים שאתם מוכרים אז התשובה היא אתר חנות. 
אם התוצאה הרצויה היא  חשיפה ללקוחות פוטנציאליים, הצגת תיק העבודות שלכם וקבלת פניות מלקוחות אז התשובה היא אתר תדמית.
אם התוצאה הרצויה היא מתן מידע קצר ללקוח שיוביל אותו להשארת פרטים ו/או לבצע פניה טלפונית אז התשובה היא עמוד נחיתה.

אם אתם עדיין לא בטוחים איזה אתר אתם צריכים אל דאגה, לצוות המקצועי של UBIZ יש המון נסיון וידע שבאמצעותו נוכל להמליץ לכם איזה סוג אתר יקדם את מטרות העסק שלכם!

כשמדברים על קוד פתוח או קוד סגור בעצם מתכוונים למערכת הניהול של האתר או בשפה פשוטה, באיזו פלטפורמה (תוכנה) האתר נבנה.
אז מה בעצם ההבדל בין בניית אתר בקוד פתוח לעומת בניית אתר בקוד סגור?

בניית אתר במערכת קוד פתוח – זהו התהליך של בניית אתר במערכת ניהול אשר זמינה למפתחים לעשות בה כרצונם, מסיבה זו המערכת משתפרת באופן תמידי ונשארת מעודכנת מבחינת אבטחה ותאימות לדפדפנים שמתעדכנים מעת לעת. היתרון הגדול ביותר של מערכת קוד פתוח הוא הניידות שלה, כלומר כל מי שמכיר את מערכת הקוד הפתוח בה נבנה האתר ידע דיי בקלות להיכנס ולבצע שינויים גם אם לא הוא בנה את האתר במקור.
הפלטפורמה הנפוצה והמוצלחת ביותר כיום לבניית אתרים בקוד פתוח היא וורדפרס (WordPress).

בניית אתר במערכת קוד סגור – תהליך בניית אתר במערכת קוד סגור הוא בעצם יצירת אתר במערכת ניהול שאינה פתוחה למפתחים לבצע בה התאמות, מערכת אשר אינה מאפשרת למשתמשים גישה לקוד ובכך מקשה על ביצוע שינויים. זהו בעצם ההפך ממערכת קוד פתוח. החיסרון העיקרי של מערכות כאלו הוא ברגע שבניתם את האתר אצל חברה מסוימת אתם בסוג של חתונה קתולית, למשל אתר שנבנה ב WIX לא יכול לעבור לאחסון אתרים אחר ומשועבד ל WIX לעד.

לשאלה האם לבנות אתר בקוד פתוח או בקוד סגור אין תשובה חד משמעית. לכל אחת מן האפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלה. למרות זאת לרוב העסקים תתאים תתאים מערכת קוד פתוח לצורך בניית האתר שלה.

אם אתם עדיין לא בטוחים מה מתאים לכם דברו איתנו! יש לנו את כל הכלים לעזור לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם.

בארץ ובעולם יש הרבה חברות לבניית אתרים והיום הרוב המוחלט בוחר במערכת הוורדפרס לבניית אתרים.

רוב הסיכויים שאם חיפשתם חברה לבניית אתרים ראיתם פה ושם את המילה וורדפרס (WORDPRESS). זו היא בעצם מערכת הקוד הפתוח הנפוצה והמוצלחת ביותר כיום לבניית אתרים, על מערכת הוורדפרס בנויים כיום כ 30% מכלל האתרים בעולם שזה המון! במיוחד בהינתן שיש לא מעט מערכות ניהול לאתרים. 

מערכת וורדפרס מאפשרת גמישות עיצובית מלאה, תמיכה מלאה בעברית, תאימות לקידום אתרים SEO, קהילת מפתחים ענקית שכותבים עבורה תוספים בדרך קבע והכי חשוב היא מאוד פופולרית ונתמכת על ידי רוב חברות אחסון האתרים מה שמאפשר ניידות גם בין חברות אחסון שונות וגם בין מפתחים שונים שיוכלו לעבוד על האתר שלכם אם המפתחים הקודמים לא היו לשביעות רצונכם.

יש לכם עוד שאלות?

בואו נשב ונדבר, הקפה עלינו!

  • מוזמנים לקפה גם אם אין לכם שאלות
    מוזמנים לקפה גם אם אין לכם שאלות
מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

או דברו איתנו